Servicii personalizate pentru fiecare etapa a colaborarii:
Analiza proceselor din companie
Scopul analizei proceselor de afaceri este acela de a reduce pe cat posibil riscurile implicate de implementare si de a favoriza setarea unor obiective realiste. Toate deciziile luate in etapa de analiza urmaresc defasurarea la parametri optimi a activitatii clientului si customizarea sistemului in concordanta cu necesitatile acestuia.
Managementul de proiect
O implementare de software reusita se bazeaza in primul rand pe un bun management al proiectului, respectiv: analiza in profunzime a necesitatilor utilizatorilor, a resurselor disponibile pentru proiect, precum si a complicatiilor sau riscurilor ce il pot afecta. Toate acestea constituie elementele de baza ale bunei desfasurari a proiectului.
Implementarea sistemului
In prima faza este realizata planificarea proiectului, urmata de analiza acestuia, la finalul careia este realizat “Raportul de analiza“. Dupa ce acest raport este aprobat de client, au loc etapele de instalare a serverului, training-ul utilizatorilor sistemului, configurarea aplicatiei si importul datelor.
Servicii post-implementare
Serviciul de suport post-implementare are rolul de a asigura satisfactia clientilor si buna functionare a sistemului informatic si dupa implementarea acestuia.
Servicii de infrastructura
Pentru a asigura functionarea la parametri optimi a sistemului ERP, companiile care detin propria infrastructura IT au obligatia de a se ocupa de mentenanta pentru tehnologiile din spatele aplicatiei.
In cazul in care aceste companii nu au un departament IT sau acesta este de mici dimensiuni, orientat mai mult catre helpdesk si mentenanta statiilor de lucru, compania noastră vă pune la dispozitie un serviciu de mentenanta a serverului, menit sa asigure buna functionare a aplicatiei si sa micsoreze semnificativ riscul aparitiei intreruperilor de activitate.